+370 682 29 200

Susisiekite

10 principų – kaip sukurti kokybišką nuotrauką verslo komunikacijai

Straipsniai

Verslui šiandien komunikacija yra svarbi kaip niekad anksčiau. Gera ir išvystyta verslo komunikacija su klientais, darbuotojais, tiekėjais, partneriais ir ne tik, kuria teigiamą kompanijos įvaizdį, reputaciją ir prisideda prie verslo sėkmės. Vis dėlto, bėgant laikui, komunikacijos strategijos kinta, tad norint rinkoje išlikti matomiems ir suprastiems, reikia žinoti naujausias verslo komunikacijos tendencijas.

Šiandien, siekiant sukurti patrauklią žinutę, vien tinkamų žodžių ar gražių frazių nebeužtenka. Spalvos, formos, fonas, paveikslėliai, ženklai, nuotraukos, video, grafika bei kitas vizualus turinys turi didelės reikšmės tiek įmonės įvaizdžio kūrimui, tiek dėmesio pritraukimui. Blyški ir nuobodi į socialinius tinklus įkelta nuotrauka, neturinti jokios potekstės, dėmesio greičiausiai nesulauks. Aktyviai komunikaciją socialiniuose tinkluose kurianti lengvoji pramonė (produktai skirti galutiniam vartojimui, t.y. maisto produktai, restoranai, viešbučiai, aprangos ar laisvalaikio prekės ir paslaugos) daugelį aspektų kokybiškos Facebook ar Instagram nuotraukos sukūrimui žino. Tačiau verslo sektoriai, kurie ne taip aktyviai prisistato rinkoje per socialinius tinklus, ypač tai pasakytina apie sunkiąją pramonę (gamybą, statybą, transportą, žemės ūkį) dažnai daro keletą esminių klaidų kurdami save reprezentuojantį vaizdą.

Tai nereiškia, kad tam, jog sukurtume kokybišką vizualų turinį, Jums reikia labai sudėtingų ir profesionalių fotosesijų. Kartais pakanka žinote keletą svarbių taisyklių ir sukurto vizualaus turinio rezultatas bus visai kitoks. Pažvelkime, ko iš tiesų reikia, kad verslo kuriamas turinys būtų sėkmingas:

1. Vieta. Jei darote nuotrauką komunikacijai, pagalvokite apie aplinką. Idealiu atveju ji turėtų būti asociatyvi, t. y. atpažįstama auditorijos. Jei tai yra išorės aplinka, tuomet pasirinkite miesto panoramą, senamiestį, žinomą gatvę, objektą, skverą ar parką. Jei fotografuojate patalpose, tuomet pasistenkite, kad biuras atrodytų tvarkingai, nesimėtytų nereikalingi daiktai. Nepamirškite, jog kuriate viziją žmonių vaizduotėse.

2. Laikas. Fotografavimui pasirinkite laiką, kuris geriausiai atspindėtų kuriamą nuotaiką: rytas, vakaras, lietus, saulė ir pan. Tiek oro sąlygos, tiek paros laikas gali įprastinę nuotrauką paversti išskirtine.

3. Unikalumas. Atminkite, jog vaizdas, kurį kuriate, turi būti tikras, t. y. ne iš interneto ar viešų nuotraukų galerijų. Realus vaizdas padės kurti pasitikėjimą ir ryšį su auditorija, todėl naudokite nuotraukas iš realių susitikimų su partneriais ar gamintojais.

4. Įvaizdis. Jei turite įmonės atributikos, pasirūpinkite, kad žmonės nuotraukose ją dėvėtų. Jei jos neturite, tuomet atkreipkite dėmesį į įvaizdį. Darbuotojai turi atrodyti reprezentatyviai, ne kasdieniškai.

5. Charizma. Jei turite galimybę, fotosesijai pasikvieskite įmonės charizmatiškiausią darbuotoją su plačiausia šypsena ar įsimintinais veido bruožais. Tai padės ne tik geriau atskleisti ir perteikti kuriamą nuotaiką, bet ir visa tai geriau įsiminti.

6. Žinutė. Tai yra svarbi jūsų kuriamos komunikacijos dalis. Bet kuri daroma nuotrauka turi perteikti žinutę, nesvarbu, ar tai būtų darbo procesas, darbo rezultatas, bendravimas su klientais bei partneriais ir pan. Pagalvokite, ką norite pasakyti ir stenkitės visa tai įprasminti.

7. Emocija. Emocija yra svarbi tiek kuriant tekstinį, tiek vaizdinį turinį. Emocija visuomet padeda parduoti, o komunikacijoje tai puikiai tarnauja, kaip traukos įrankis. Fotografuokite šviesioje aplinkoje, pagalvokite apie tinkamą, įdomesnį kampą, foną (antrąjį planą).

8. Retušavimas. Kiekviena, net ir geriausiai padaryta nuotrauka ar reklaminės fotosesijos (nuotrauka Facebook, nuotrauka Linkedin, nuotrauka Instagram), visuomet gali atrodyti geriau. Kartais pakanka tik šiek tiek padidinti nuotraukos kontrastą ir vaizdas atrodo daug geriau. Tačiau su filtrais nepersistenkite ir bandykite išlaikyti kuriamą natūralumą ir tikrumą.

9. Žmonės. Fotosesijoms stenkitės vaizduoti žmones, ne daiktus, nebent to reikalauja perteikiama žinutė. Yra paskaičiuota, jog nuotraukos su žmonėmis sukelia didesnį pasitikėjimą, nes žmogus gali įsivaizduoti save, t. y. geriau susitapatinti su teikiama paslauga ar naudojamu produktu.

10. Estetika. Pagalvokite, ar padarytos nuotraukos atrodo estetiškai, ar jose nėra nieko, kas atskleistų įmonės atsakomybės trūkumą. Patikrinkite, ar nuotraukose matomi darbuotojai laikosi saugos reikalavimų, ar fone nesimato darbuotojų rūkymo vietos, pietaujančio darbuotojo ir panašiai.

#gyvenimaskarantine

#gyvenimaskarantine

Projekto aprašymas: Dar prieš kelias savaites įvairios veiklos klestėjo. Dar visai neseniai stebėjomės ar net kikenome pamatę žmogų su apsaugine kauke. Ir kone per vieną dieną tikėjimas šviesiu rytojumi pakibo ant plauko – žmonės ne tik užsidaro nuo pasaulio...

read more
10 patarimų, kaip sukurti video filmą apie savo produktą

10 patarimų, kaip sukurti video filmą apie savo produktą

Vaizdinis turinys šiandien yra kaip niekad aktualus. Ir ne tiek svarbu, ar jūs jį viešinate asmeniniams poreikiams, siekdami parduoti produktą, ar pristatote paslaugą. Suprantama, kad vaizdine informacija siekiame sudominti, edukuoti, sukelti emociją ar perteikti tam...

read more
Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose

Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose

Socialinė medija šiandien yra kasdienis įrankis ne tik vartotojams, bet ir įmonėms, kurios rūpinasi savo įvaizdžiu bei žengia į priekį su mus supančiomis technologijomis. Strategijų ir patarimų, kaip vertėtų kurti ir dalintis sukurtu turiniu yra daug, tačiau toli...

read more