
TOMAS
RAZAUSKAS
Norime pasidalinti savo patirtimi dirbant su labai skirtingo profilio kompanijomis. Komunikaciją kuriam įmonėms dirbančioms nuo laisvalaikio iki pramonės sektorių, dalis jų orientuojasi į galutinį vartotoją (B2C), kitiems svarbiausia pasiekti naują verslo partnerį (B2B).
Kiekvienai įmonei reikalinga individuali verslo komunikacija, tačiau bendrais pastebėjimais dalinamės čia.
#gyvenimaskarantine
Projekto aprašymas: Dar prieš kelias savaites įvairios veiklos klestėjo. Dar visai neseniai stebėjomės ar net kikenome pamatę žmogų su apsaugine kauke. Ir kone per vieną dieną tikėjimas šviesiu rytojumi pakibo ant plauko – žmonės ne tik užsidaro nuo pasaulio...
10 patarimų, kaip sukurti video filmą apie savo produktą
Vaizdinis turinys šiandien yra kaip niekad aktualus. Ir ne tiek svarbu, ar jūs jį viešinate asmeniniams poreikiams, siekdami parduoti produktą, ar pristatote paslaugą. Suprantama, kad vaizdine informacija siekiame sudominti, edukuoti, sukelti emociją ar perteikti tam...
10 principų – kaip sukurti kokybišką nuotrauką verslo komunikacijai
Verslui šiandien komunikacija yra svarbi kaip niekad anksčiau. Gera ir išvystyta verslo komunikacija su klientais, darbuotojais, tiekėjais, partneriais ir ne tik, kuria teigiamą kompanijos įvaizdį, reputaciją ir prisideda prie verslo sėkmės. Vis dėlto, bėgant laikui,...
Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose
Socialinė medija šiandien yra kasdienis įrankis ne tik vartotojams, bet ir įmonėms, kurios rūpinasi savo įvaizdžiu bei žengia į priekį su mus supančiomis technologijomis. Strategijų ir patarimų, kaip vertėtų kurti ir dalintis sukurtu turiniu yra daug, tačiau toli...
Pardavimų internete proceso etapai
Natūralu, kad bet kokio verslo tikslas yra parduoti prekę ar paslaugą. Kiekvienos įmonės tikslas - turėti pelną, o pelnas yra neįmanomas be pardavimų. Vis tik, neretai įmonės ir jų pardavimų vadovai daro klaidą pernelyg susikoncentruodami į vieną veiksmą – pardavimą....