TOMAS
RAZAUSKAS

Straipsnių kategorijos:

Norime pasidalinti savo patirtimi dirbant su labai skirtingo profilio kompanijomis. Komunikaciją kuriam įmonėms dirbančioms nuo laisvalaikio iki pramonės sektorių, dalis jų orientuojasi į galutinį vartotoją (B2C), kitiems svarbiausia pasiekti naują verslo partnerį (B2B).

Kiekvienai įmonei reikalinga individuali verslo komunikacija, tačiau bendrais pastebėjimais dalinamės čia.

#gyvenimaskarantine

#gyvenimaskarantine

Projekto aprašymas: Dar prieš kelias savaites įvairios veiklos klestėjo. Dar visai neseniai stebėjomės ar net kikenome pamatę žmogų su apsaugine kauke. Ir kone per vieną dieną tikėjimas šviesiu rytojumi pakibo ant plauko – žmonės ne tik užsidaro nuo pasaulio...

read more
10 patarimų, kaip sukurti video filmą apie savo produktą

10 patarimų, kaip sukurti video filmą apie savo produktą

Vaizdinis turinys šiandien yra kaip niekad aktualus. Ir ne tiek svarbu, ar jūs jį viešinate asmeniniams poreikiams, siekdami parduoti produktą, ar pristatote paslaugą. Suprantama, kad vaizdine informacija siekiame sudominti, edukuoti, sukelti emociją ar perteikti tam...

read more
Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose

Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose

Socialinė medija šiandien yra kasdienis įrankis ne tik vartotojams, bet ir įmonėms, kurios rūpinasi savo įvaizdžiu bei žengia į priekį su mus supančiomis technologijomis. Strategijų ir patarimų, kaip vertėtų kurti ir dalintis sukurtu turiniu yra daug, tačiau toli...

read more
Pardavimų internete proceso etapai

Pardavimų internete proceso etapai

Natūralu, kad bet kokio verslo tikslas yra parduoti prekę ar paslaugą. Kiekvienos įmonės tikslas - turėti pelną, o pelnas yra neįmanomas be pardavimų. Vis tik, neretai įmonės ir jų pardavimų vadovai daro klaidą pernelyg susikoncentruodami į vieną veiksmą – pardavimą....

read more